2007. július 3., kedd

Made In Hungary Gallery



Egy galéria ahogyan láttatja önön perspektíváját és vetiti ki azt, a kezdő vagy netán már nem is annyira kezdő művészre vagy annak művészeti irányzatára.
A szóban forgó galéria neve "Abigél" de, nem is konkrátan valamiféle elégedettlenség érzése és annak, ismertetése itt és most a célja eme írásnak:)

A cél egy konkrét ajánlás alapon működő kapcsolat felvétel volt. Ahogyan azt szoktuk mi művészek elküldtük eme galériának email-ban ahogyan ma divat, az anyagot pontosabban a fényképét a képnek...hm...érdekes egy megközelítés kép a képről:)
Telt múlt az idő s a napok ilyenkor súlyosabbak mint, egyébb napokon! Válasz sajna semmi de, újra email után már jelezték, hogy nem illik az álltalam képvielt stílus az Ő galériájukba:(

Udvarisan megköszöntem és további sok sikert kívántam mert, nem vagyok aza fargatlan fajta aki, ilyen esetekben indulatosan reagálná le ezen amúgy sem pozitív eseményeket:)
Hiszen a jövő bármit is hozzon sosme lehetsz biztos abban, hogy e szálak nem fognak újra valahol valamikor összekapcsolódni...

Ui.: Egy apró kis érdekessége viszont tényleg van eme nagyszerű szakértői véleményezésnek e kis hazánk belvárosi galériájának... A címet egy nagyon neves szaktudású tanártól kaptam aki, inkább lelkesít mint, sem kritikát alkot, oly formában ahogyan a ki-kit ismer és mennyiért elvén alapuló tásadalmi kapcsolódásmechanizmusának engedelmeskedve alakítják ki a jövőben allkalmazott stílusukat!
Természetesen kiállításom is volt igaz csoportos de, büszke vagyok rá mert, a kedvenc Urána Nemzeti Filmszínház adott otthont eme bemutatónak...
Továbbá, Van egy igen komoly meghívásom az USA-NewYork City-Soho Agora galériától amit, nem csak nagyrabecsülök de, egyben egy figyelmeztető irányzék is arra vnatkozólag, hogy ki miért és mikor, teszi meg a kijelentéseit:)

A teljes történethez hozzá artozik hogy az Ui.-ban felsoroltakat a galériával nem közöltem mert, nem akartam, hogy esetleg valamiféle elfogulási elvi alapon ítéljék meg azt ahogyan és amit festek:)

Jegyzet: Ezt kaptam e-mailben:

Tisztelt Németh Rudolf úr!


Köszönettel vettem ajánlatát, de a küldött képek nem illenek bele az általunk képviselt irányzatokba.

Üdvözlettel:

Vikor György

Nincsenek megjegyzések: